17 Nisan 2017 Pazartesi

30 büyükşehirde referandum sonuçları

30 büyükşehirde referandum sonuçlarıAnayasa değişikliği için halk oylamasında yurt içinde 55 milyon 319 bin 222 seçmen, 167 bin 140 sandıkta oy kullandı.Sandıkların tamamı açıldı. Nüfusu en kalabalık 30 büyükşehirden 17'sinde hayır, 13'ünde ise evet çıktı.

Sandıkların tamamı açıldı. Nüfusu en kalabalık 30 büyükşehirden 17'sinde hayır, 13'ünde ise evet çıktı.

HAYIR ÇIKAN BÜYÜKŞEHİRLER

30 büyükşehirde referandum sonuçları
Adana: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Ankara: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Antalya: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Aydın: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Balıkesir: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Denizli: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Diyarbakır: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Eskişehir: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Hatay: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
İstanbul: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
İzmir: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Manisa: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Mardin: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Mersin: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Muğla: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Tekirdağ: Hayır
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Van: Hayır

EVET ÇIKAN BÜYÜKŞEHİRLER

30 büyükşehirde referandum sonuçları
Bursa: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Gaziantep: Evet

30 büyükşehirde referandum sonuçları
Erzurum: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Kahramanmaraş: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Kayseri: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Kocaeli: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Trabzon: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Konya: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Malatya: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Ordu: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Sakarya: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Samsun: Evet
30 büyükşehirde referandum sonuçları
Şanlıurfa: Evet

0 yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *